tattoos

Friday, May 14, 2010

{new kids on the block}

ini e-am.anak boss.

ini kerr.pekerja boss.hehe.
:p

ini e-am dan k.kerr.busy bergambo! :p




budak kecik memang la adorable-tak-hengat! pagi-pagi saya masuk office hari ni saya dah tergelak besar.tengok video2 yang kat atas tu.cute nyerrrrrr!!!! :D
lepas tu boss datang bawa anak bujang dia tu (e-am).bising2 sket.gelak-gelak.bergambo2. :)
hati saya ni kalau masuk part budak kecik memang cepat je cair.sebab tu bila as sahar upload gambar anak buah dia si nabila tu, saya excited lebih! comel gileee! :))
saya rasa saya dah kena ada anak sendiri la..eh??! hehe.ok apa? mesti cute gila kalau saya jadi mommy kan? mesti saya sporting dan berperangai sama macam anak saya.hahahaha! :))
(dan mesti anak saya suka ketawa dan shopping juga ;p)

owh cepat la kawen dan making babies!!! :))

p.s : kepada seluruh budak kecik di seluruh dunia, sila jangan comel sangat.nanti kena geget! :D

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger