tattoos

Sunday, January 24, 2010

.juliette has a gun.

12:42 am
midnight


saya baru sahaja selesai membaca nukilan sahabat baik saya Wani Ardy
entah...tak semena-mena saya teremosi.harap dapat merasa juga emosi yang mengganggu benaknya.hidup di dunia ini memang lengkap dengan pelbagai perasaan.katalah apa sahaja ; suka, duka. benci,cinta,sayang,marah,sedih, meraung, kecewa etc.semua cukup.
saya merupakan salah seorang hamba yang belum di uji parah oleh-Nya.semoga tiada ujian-ujian berat yang tidak mampu ditanggung.alhamdulillah.

apa agaknya rasa kehilangan?
perit.
sakit.
pecah dada.
pecah jiwa?
saya tak mahu itu.

entah bersedia atau tidak menempuh keadaan tersebut...
takut.

*lost*

hilang keluarga.
hilang kawan.
hilang teman.

apa agaknya reaksi mereka-mereka yang saya kenal jika tiba-tiba saya 'tiada'?
:(
tak sanggup.

baik saya diam.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger